-
Collectie
- Soort gordijn
- Kenmerken
- KleurenBekijk alle kleuren
- Gratis kleurstalen
- Online inmeethulp
Snelle levering
Direct vanuit de eigen fabriek
Gratis verzending
Toegevoegd aan je winkelwagen
Heb je vragen over het bestellen van je raamdecoratie, hulp nodig bij het inmeten van je gordijnen of ben je benieuwd naar een update over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorging
Bestellen & Betalen
Garantie
Meetverzekering
Inmeten
Product
Bezorging
Jouw gratis kleurstalen ontvang je meestal binnen 1 tot 2 werkdagen. Op maat gemaakte gordijnen hebben een levertijd van 4 tot 7 werkdagen.
Dat is helaas niet haalbaar. Maar mocht je niet thuis zijn tijdens het bezorgmoment, dan is dat geen probleem. Je ontvangt dan een berichtje waarmee je een ander bezorgmoment kunt kiezen of de gordijnen zelf kunt ophalen.
Bestellen & Betalen
Wij bieden volledige transparantie van onze prijzen. Je kunt de prijzen zelf berekenen op onze website. Selecteer eenvoudig een stof en kleur die je aanspreekt, voer je gewenste afmetingen in, en zie direct de kosten.
In onze online winkel heb je de keuze uit diverse veilige en gebruiksvriendelijke betaalopties. Je kunt betalen met iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro, American Express, Union Pay, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay en Bancontact.
Ja, alle getoonde prijzen in onze webshop zijn inclusief btw.
Levering in Nederland en België is gratis bij alle bestellingen.
Garantie
Onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade. Mocht de verpakking op enige wijze beschadigd zijn, vragen we je vriendelijk om 'beschadigd' op de leveringsbon te noteren. Als je bij ontvangst merkt dat je gordijnen beschadigd zijn, betreuren wij dat natuurlijk en zorgen we voor vervanging. Stuur een mail naar info@radero.nl met de volgende gegevens: het ordernummer, een duidelijke vermelding van het specifieke product uit je bestelling, een foto en/of video waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is en een foto van de verzenddoos met eventuele beschadigingen. Je ontvangt dan zo snel mogelijk reactie van onze klantenservice.
Is er een probleem met de geleverde gordijnen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen bespreken we hoe we het kunnen oplossen. Onze klantenservice is beschikbaar op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur en bereikbaar op het volgende telefoonnummer: 058-5853747.
Meetverzekering
Natuurlijk kan er een meetfout optreden. Indien je gordijnen niet passen, ontvang je bij Radero.nl kosteloos een nieuw product. Dat is wel zo handig. De enige kosten die je betaalt, zijn de retourkosten van €7,45. Houd er rekening mee dat je tot 4 weken na ontvangst van je gordijnen gebruik kunt maken van onze gratis meetverzekering.
Inmeten
Het zelf opmeten voor je nieuwe gordijnen is zeer eenvoudig. Het is een simpele manier om aanzienlijk kosten te besparen en het kost slechts enkele minuten van je tijd. Je zult je afvragen waarom je dit niet eerder hebt gedaan. Het enige wat je hoeft te doen, is onze eenvoudige, stapsgewijze instructies volgen. Mocht je toch nog vragen hebben, staat ons supportteam klaar om je advies te geven.
Onze specialiteit ligt in maatwerk. Raambekleding ziet er nu eenmaal beter uit wanneer het perfect past. Het oogt netter, en de lichtkieren worden tot een minimum beperkt. Omdat de gordijnen die je hebt besteld specifiek voor jou op maat zijn gemaakt, is het helaas niet mogelijk om ze te retourneren, tenzij er sprake is van productiefouten.
Het ophangen van gordijnen met een waveplooi verschilt van het ophangen van gordijnen met haken. Bij wave gordijnen gebruik je waverunners op een koord. In tegenstelling tot gordijnen met enkele en dubbele plooien, hangen wave gordijnen niet voor de rails, maar eronder. Tussen de waverunners is een gelijke afstand van ongeveer 8 cm. Bij het ophangen van wavegordijnen maak je ook gebruik van zogenaamde 'kapstokjes', die aan het begin en helemaal aan het einde worden geplaatst. Deze kapstokjes zijn ontworpen om het gordijn mooi in de wave plooi te houden. Boven aan het gordijn wordt een speciale band bevestigd waarin de haakjes komen te zitten. Deze haakjes worden later in de oogjes onder de rails gehangen.
Product
Een dubbele plooi heeft twee plooien per plooi, waardoor het een dichtere en vollere uitstraling krijgt wanneer het is gesloten. Een enkele plooi heeft in tegenstelling tot het dubbele plooi gordijn slechts één plooi per vouw. Het geeft een meer gestroomlijnde en eenvoudige uitstraling, met minder stof en een minder dikke stapel wanneer de gordijnen open zijn. Een "wave gordijn" heeft een specifieke plooitechniek die zorgt voor een golvend effect wanneer de gordijnen zijn gesloten. Wave gordijnen hebben een eigentijdse uitstraling en kunnen een moderne touch aan het interieur toevoegen.
Een voering bij gordijnen is een extra laag stof die aan de achterkant van de gordijnen wordt toegevoegd. Het dient verschillende doelen, waaronder isolatie voor temperatuurcontrole, het verbeteren van privacy door inkijk te voorkomen, bescherming van de stof tegen zonlicht en vocht, verduistering van de ruimte en het esthetisch verbeteren van het uiterlijk van de gordijnen.
Als je gordijnen hebt die aan beide zijden van het raam zijn bevestigd en naar zowel links als rechts kunnen worden geopend, dan valt dit onder ‘beide’. Een gordijn dat aan één zijde van het raam wordt opgehangen en alleen aan die kant kan worden geopend of gesloten, valt onder ‘links’ of ‘rechts’.