-
Gordijnen op maat
- Soort gordijn
- Kenmerken
- KleurenBekijk alle kleuren
- Gratis inmeetverzekering
- Gratis online inmeethulp
- Gratis kleurstalen
Snelle levering
Direct vanuit de eigen fabriek
Gratis verzending
Toegevoegd aan je winkelwagen
Heb je vragen over het bestellen van je raamdecoratie, hulp nodig bij het inmeten van je gordijnen of ben je benieuwd naar een update over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorging
Bestellen & Betalen
Garantie
Meetverzekering
Inmeten
Product
Reviews
Bezorging
De gratis kleurstalen ontvang je meestal binnen 2 tot 3 werkdagen. Op maat gemaakte gordijnen hebben een levertijd van 4 tot 7 werkdagen.
Dat is helaas niet haalbaar. Maar mocht je niet thuis zijn tijdens het bezorgmoment, dan is dat geen probleem. Je ontvangt dan een berichtje waarmee je een ander bezorgmoment kunt kiezen of de gordijnen zelf kunt ophalen.
Alle gordijnen worden binnen 4 tot 7 werkdagen verzonden. We maken gebruik van Transmission en PostNL voor de levering. Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code.
Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan krijg je een afhaalbericht of de optie om een nieuwe bezorgafspraak te plannen. De levering is geheel kosteloos; er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Bestellen & Betalen
De prijzen op Radero.nl zijn volledig transparant. Je kunt de prijzen van een gordijn makkelijk zelf berekenen op onze website via een simpele configuratie. Selecteer eenvoudig een stof en kleur, voer je gewenste afmetingen en wensen in. Vervolgens zie je de definitieve prijs voor je gekozen uitvoering. Heel simpel.
In onze online winkel heb je de keuze uit diverse veilige en gebruiksvriendelijke betaalopties. Je kunt betalen met iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro, American Express, Union Pay, Apple Pay, Google Pay en Bancontact.
Ja, alle getoonde prijzen in onze webshop zijn inclusief btw.
Levering in Nederland en België is gratis bij alle bestellingen.
Stap 1. Klik op één artikel, vervolgens kom je de productpagina van het gewenste artikel. Hier vindt je nog een uitgebreidere beschrijving en specificatie. Klik vervolgens op de button 'In winkelwagen'. Het artikel komt vervolgens in je winkelwagen terecht.
Stap 2. In je winkelwagen kun je kiezen uit ‘Winkelwagen bekijken’, 'Afrekenen' of 'Terugkeren naar winkel'. Als jouw bestelling compleet is, klik dan op ‘Winkelwagen bekijken’.
Stap 3. Controleer de inhoud van jouw winkelwagen. Check ook de gewenste aantallen.
Stap 4. Informatie / Contactgegevens: Vul de gevraagde gegevens in. Een account aanmaken is niet verplicht.
Stap 5. Betaalmethode: Kies de door jouw gewenste betaalmethode.
Stap 6. Onthoud mij: Als je deze aanvinkt, dan hoef je de volgende keer als je weer op onze website bent niet opnieuw jouw gegevens in te vullen. Door op de button 'Bestelling voltooien' te klikken, geef je akkoord op onze Voorwaarden en wordt jouw bestelling in ons systeem opgenomen.
Stap 7. Je wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina om jouw bestelling te betalen. Nadat de betaling is voltooid, krijg je altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
De weergegeven prijs bij elk gordijn is een vanaf-prijs. Deze prijs is van toepassing op een gordijn met afmetingen van 20 x 20 cm, een enkele plooi en één stuk (links of rechts). Dit is de kleinste mogelijke variant die je kan bestellen van dit gordijn.
De weergegeven prijs bij een gordijn is niet de meterprijs van de stof. De meterprijs van de stof zit in de configuratie verwerkt inclusief de benodigde confectiekosten.
Wanneer je het volledige configuratieproces van het gordijn doorloopt, ziet je de definitieve prijs voor je gekozen uitvoering. Heel simpel.
Garantie
Onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade. Mocht de verpakking op enige wijze beschadigd zijn, vragen we je vriendelijk om 'beschadigd' op de leveringsbon te noteren.
Als je bij ontvangst merkt dat je gordijnen beschadigd zijn, betreuren wij dat natuurlijk en
zorgen we voor vervanging. Stuur een mail naar info@radero.nl met de volgende gegevens:
het ordernummer, een duidelijke vermelding van het specifieke product uit je bestelling, een foto en/of video waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is en een foto van de
verzenddoos met eventuele beschadigingen.
Je ontvangt dan zo snel mogelijk reactie van onze klantenservice.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Samen bespreken we hoe we het kunnen oplossen. Onze klantenservice is beschikbaar op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur en bereikbaar op het volgende telefoonnummer: 0502112827.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Producten die zijn vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk) vallen juridisch buiten het normale herroepingsrecht.
Meetverzekering
Natuurlijk kan er een meetfout optreden. Indien je gordijnen niet passen, ontvang je bij Radero.nl kosteloos een nieuw product. Dat is wel zo handig. De enige kosten die je betaalt, zijn de retourkosten van €7,45.
Houd er rekening mee dat je tot 4 weken na ontvangst van je gordijnen gebruik kunt maken van onze gratis meetverzekering.
Inmeten
Het inmeten van de gordijnen is zeer eenvoudig. Het is een simpele manier en het kost slechts enkele minuten van je tijd. Het enige wat je hoeft te doen, is onze eenvoudige, stapsgewijze inmeetinstructies goed volgen.
https://www.radero.nl/pages/inmeten-plooigordijnen
https://www.radero.nl/pages/inmeten-wavegordijnen
Mocht je toch nog vragen hebben, staat ons supportteam klaar om je advies te geven.
Onze specialiteit ligt in maatwerk. Raambekleding ziet er nu eenmaal beter uit wanneer het perfect past. Het oogt netter, en de lichtkieren worden tot een minimum beperkt. Omdat de gordijnen die je hebt besteld specifiek voor jou op maat zijn gemaakt, is het helaas niet mogelijk om ze te retourneren, tenzij er sprake is van productiefouten.
Het ophangen van gordijnen met een waveplooi verschilt van het ophangen van gordijnen met haken. Bij wave gordijnen gebruik je waverunners op een koord. In tegenstelling tot gordijnen met enkele en dubbele plooien, hangen wave gordijnen niet voor de rails, maar eronder. Tussen de waverunners is een gelijke afstand van ongeveer 8 cm.
Bij het ophangen van wavegordijnen maak je ook gebruik van zogenaamde 'kapstokjes', die aan het begin en helemaal aan het einde worden geplaatst. Deze kapstokjes zijn ontworpen om het gordijn mooi in de wave plooi te houden. Boven aan het gordijn wordt een speciale band bevestigd waarin de haakjes komen te zitten. Deze haakjes worden later in de oogjes onder de rails gehangen.
Product
Een dubbele plooi heeft twee plooien per plooi, waardoor het een dichtere en vollere uitstraling krijgt wanneer het is gesloten. Een enkele plooi heeft in tegenstelling tot het dubbele plooi gordijn slechts één plooi per vouw. Het geeft een meer gestroomlijnde en eenvoudige uitstraling, met minder stof en een minder dikke stapel wanneer de gordijnen open zijn.
Een "wave gordijn" heeft een specifieke plooitechniek die zorgt voor een golvend effect wanneer de gordijnen zijn gesloten. Wave gordijnen hebben een eigentijdse uitstraling en kunnen een moderne touch aan het interieur toevoegen.
Gevoerde gordijnen bieden vele voordelen. Ze houden in meer of mindere mate het licht tegen en verbeteren de akoestiek van een ruimte. Daarnaast beschermt de voering tegen verkleuring door zonlicht, isoleren ze voor energiebesparing, bieden ze bescherming aan gevoelige stoffen en zorgen ze voor een rijkere uitstraling van de gordijnen.
Je kan kiezen tussen een verduisterende en een lichtdoorlatende voering. Beide zorgen voor extra verduistering, bijvoorbeeld in de slaapkamer.
Daarnaast zorgt een voering dus voor extra isolatie, minder geluid, luxe uitstraling en een beter behoud van de kleuren.
Kortom, als je de ruimte extra wilt verduisteren, is een verduisterende voering de beste keuze. Als dit minder belangrijk is, kun je ook kiezen voor een lichtdoorlatende voering.
Kies een kleur die het best past bij de gekozen gordijnstof. Weet je niet wat er het best bij past? Kies dan voor wit.
Als je gordijnen hebt die aan beide zijden van het raam zijn bevestigd en naar zowel links als rechts kunnen worden geopend, dan valt dit onder ‘Beide (stel)’. Dit is eigenlijk 1 stuk gordijn gedeeld door 2. In geval van 'Links’ en ‘Rechts’ heb je het over 1 stuk gordijn, veelal geschikt voor een kleiner of smaller raam.
Links of rechts bepaalt vanuit welke richting je het gordijn kan / gaat openen. Hierdoor weten wij waar we het waslabel moeten plaatsen.
Reviews
Voor reviews werken wij samen met de betrouwbare partner Trustpilot. Zie ook: https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers